Cum se ajunge la Tomorrowland vis înainte de festival - blog Imanova Altynay despre stilul de viață, modă și

bilete de cumpărare la Tomorrowland

Eu visez să merg la festivalul Tomorrowland a început cu Aftermovie și așa a rămas un vis, înainte de am vizitat Amsterdam Festivalul de Muzică. După ce l-am dat seama că festivalurile - merită să-și petreacă toate economiile lor.

Tomorrowland ce este

Am zburat nu numai în Belgia, ci și în Țările de Jos și Franța. Cele mai multe zile am fost în Amsterdam, dar vize Schengen pentru Țările de Jos și Belgia în Kazahstan primesc Ungaria ambasada, astfel încât să nu aibă în mod special să dovedească nimic, în cazul în care vom fi mai multe zile. Am pus împreună un set standard de documente pentru o viză Schengen, bilete tipărite pentru Tomorrowland, care a declarat că încă mai avem acces la zona de camping, timp de 5 zile, a primit un certificat de disponibilitate de bani pentru un calcul exemplar pentru 80 € pe zi și o săptămână mai târziu pașaportul cu sigiliul râvnit am avut. Visa, ma costat 60 €.

Flew șase dintre noi atât de bine venit sub tarif jovială din KLM'a în cazul în care fiecare bilet dus la Amsterdam 500 €. De la Amsterdam la Antwerp, avem NL de tren, biletul de intoarcere ne-a costat 50 € pe persoană. Aici este necesar să se aibă în vedere că, dacă nu ați avut timp să aibă loc, acesta va trebui fie să se așeze pe platformă, sau să stea toată călătoria 3 oră.

La sosirea la stația am fost îndeplinite de către un detașament de ofițeri de poliție și un cuplu de câini care verificat toate adresele din Amsterdam. Unul dintre câinele poliției companiei noastre îmbrățișat cu bucurie picioare, și a fost unul dintre cele mai rele momente din viața mea: câinele sari cu bucurie în jurul valorii de, poliția s-au grabit rapid și purtat de mâna prietenului nostru, și am fost de moarte palid și m-am gândit că excursia a fost de peste, nu înainte de a fi început. La început, am fost sigur că am fost deportați, iar celălalt a arestat câteva zile și apoi deportați. Apoi nutream speranța că o amendă mare, care ne-ar fi lipsit, chiar dacă toți banii, dar ar pleca din țară. Am fost deja repetam voce plângăreață plin de lacrimi, dar polițistul ne-a explicat foarte politicos că nu ar nu vă faceți griji, avem nevoie doar să aștepte. Ne-am așezat la secția de poliție de la stația de 3:00, discutând cu alte cum ar fi de așteptare pentru cineva și că a încercat să introducă ilegal. Rezultatul - 3 ore de așteptare, € 75 fine și toate erau liberi și fericiți.
De la Anvers la Boom, orașul în care a avut loc festivalul, avem 6 € pe persoană, călătoria a luat aproximativ 40 de minute, dar deja au fost de așteptare pentru un autobuz care a condus la site-ul festivalului.

Tomorrowland ce este

În prima zi în Drimvile totul a fost perfect - am fost fericit că nu am fost deportați, în afara soarele stralucea, ne-am stabilit în cele din urmă toate corturile, de băut bere, au făcut cunoștință cu vecinii zgomotoase, englezii, cei doi frumos belgian și unul spaniol nesăbuit, care, cu toate acestea am tras câteva bancuri de nisip sub piept. Cât de mulți au văzut un dependent de droguri cu experienta, ea ne-a dat sfaturi valoroase cu privire la modul și în cazul în care aveți nevoie pentru a transporta droguri la orice plan, nici un câine nu le-au găsit. Dar eu sunt cu tine că nu le vor împărtăși, orice ar fi fost, de droguri - este rău.

Prima lovitură sobră sa strecurat foarte insidios - ora 4 dimineața când am fost trezit de sentimentul pe care l-am înghețat chiar și în interior. Am dormit pe tampoane de 2 centimetri concepute pentru yoga și învelite în saci de dormit, care nu sunt încălzite. Am fost sigur că voi merge cu pneumonie, dar mulțumesc lui Dumnezeu nu sa întâmplat nimic. Aceasta a fost prima noastră viață de camping și sincer, am fost pregătiți pentru el ca Lahi, pentru care a plătit un milion de ori, nu numai bani. În dimineața următoare am alergat primul lucru pentru saltele, și a crezut că acest lucru toate problemele noastre vor fi rezolvate. Dar în noaptea următoare a fost o nouă surpriză - ploaie, vânt și furtună. Dacă am fost salvați de vânt în sus stând într-un cort și țineți greutate și ajutorul Dumnezeului tău, nu a fost posibil să scape de ploaie - cort umed. Minciuna prezent la ora 4 dimineata, înfășurat într-un sac de dormit sinteitchesky, mână adapostit nas, care încă nu se poate obține cald, și peste si peste din nou pentru a șterge picăturile de ploaie pe fata. A fost un fel de supraviețuire a lecțiilor pe care le încă trecut.

Întreaga zi a treia am fost în celofan, rătăcind trist prin Drimvilyu, ocazional, oprindu-se încălzi sub orice acoperiș. Sincer - nici un haz să fi fost în astfel de condiții meteorologice. Mâinile sunt reci, ești ud, toate se scurge, adidași complet în apă, rândul său toaletă milioane tine. Și vă place deja în picioare în mijlocul noroi, ploaie și rahat în fața ta stivi Andzhello, dar în timp ce mai mult a vrut să se întindă sub o pătură de incendiu și urmăriți în direct pe iPad-uri. În general, a treia zi a fost teribil.

Tomorrowland ce este

Concluzia principală de la care trăiesc în Drimvilya - Drimvilya nu mai mult doar un hotel. Nu sunt pe cineva care îi place să lupte cu condițiile meteorologice și să se bucure de natură. Dar, dacă vă decideți să trăiască în Drimvile, te sfătuiesc să ia un minim de 500 € pe diferite tipuri de costuri - saltele, pături, haine de ploaie, umbrele, șosete, cărucior pentru a cumpăra produse, etc.

Cheltuielile mele pentru cele trei zile au fost după cum urmează (PRL. - moneda în care veți plăti oriunde pe Tomorrowland și Dreamville 1 PRL = 1,5 €)

Total cazare in Dreamville mi-a luat aproximativ 450 €.

Tomorrowland ce este

• Cel mai bun spectacol, ca întotdeauna, sa dovedit la Dimitri Vegas si ca Mike. Poate că nimeni nu știe cum să arunce în aer mulțimea așa cum o fac.
• Cel mai bun set - este, fără îndoială, Axwell și Ingrosso. Până acum am să-l ascult în fiecare săptămână.

P.S. care sunt prea leneși să se gândească toată călătoria pe Tomorrowland am venit în 1453 €.