Cum de a câștiga o canapea veche

A face o excursie pe jos de basmelor Ergaki (West Sayan), am asistat la un fenomen curios. In a 10-a zi a campaniei, ne-am fost în valea Taygishonka, una dintre cele mai pitoresti din Ergaki. M-am vrut să fac fotografii acolo este ceață, dacă ai noroc, și însoțitorii mei, St. Petersburg fotografi, destinate pentru a ajunge la celebrele cascade Bogatyr și Grace. Vremea a fost clară și însorită. Dar a zecea zi a început cu o ceață uscată excelent. Hapsân aparatul de fotografiat, am alergat prin vale. A fost foarte interesant să vedem cum stânci uriașe din jur vale, apoi a dispărut complet pentru perete de ceață surd, apoi apare din nou.

Cu mâinile peste strângeți canapea

Ceață lumea devine voluminos din cauza unei perspective tonal bine definită. Singurul lucru important pentru a alege unghiul în prim-plan cu siguranță ar fi un obiect.

de relief Taygishonka în vale este foarte diversă. Puteți găsi zone plate, și stânci și pietre. Mi-a luat copaci pentru compositing, și am intrat în acea parte a văii, unde copacii cresc.

Valea este ușor să se deplaseze în jurul valorii de - există o kurumnik constantă. „Live“ mici pietre. Dar modul în care trebuie să alegeți cu atenție!

Cu mâinile peste strângeți canapea

Seara am luat cina și sa dus la corturi și restul. Am început să ațipesc, atunci când cortul meu scuturat de respingere. Și tăcerea după aceea! Ce este? Dacă cineva ar fi tras o piatră cu o mare forță. În timp ce mă gândeam, a existat câteva accidente vasculare cerebrale. Sub vestibul laminate o minge de gheață. Așa a început deg. În general, în grade Ergaki - cea mai frecventă. În fiecare vară, am nota grindinei cu 3-5 ori. Uneori grindina este foarte puternic. Dar acum a fost ceva incredibil! Datorită ecran era imposibil să vorbim. Dorind să ia o imagine a unui fenomen natural, am ieșit din cort. dar am primit câteva lovituri, sa întors în grabă. Pietrele grindinei au fost în principal de 10 mm diametru, este obychnoy dimensiune. Dar au existat grindinilor de 20 și chiar 30 mm. Cele mai multe dintre toate, ne-am temut că rupe acum corturile noastre.

Mai târziu, am aflat că în următoarea vale și acolo - cort turistic doar izbucni din loviturile. Cu toate acestea, nu am văzut aceste corturi, poate că erau de proastă calitate. corturi noastre au stat, care suntem foarte fericiti!

Din loviturile de plante afectate de grindină. A fost interesant de observat modul în care florile de gențiană pliat rapid la grindină - și aproape toate dintre ele au supraviețuit. Bergenia frunze a rezistat cea mai mare parte atacul a elementelor. Dar restul de iarbă au fost sparte, ca să spunem așa, în coșul de gunoi. frunze mari de spanz au fost tăiate în mod repetat, ca o lamă. Tulpini scoate în afară, dar în schimb frunze - unele fire verzi.

Cu mâinile peste strângeți canapea

Apoi am găsit și fotografiat unul dintre cele mai mari pietrele grindinei. Discutați despre acest eveniment, ne-am dus la corturile lor din nou. Noaptea trebuie să ne așteptăm la o altă aventură - o întâlnire cu OZN. Dar cred că acest eveniment este mai bine tratată într-un alt subiect. A doua zi ne-am întâlnit cu soarele strălucitor. Ca și cum nimic nu sa întâmplat.

Acesta a fost unul dintre pereții văii și zborul grindină de OZN-uri. Grad au deja complet topit. Teren în apropiere de copac a fost presărat cu crengi tăiate - cum ar fi Gulliver grădinar tuns foarfece lor mari.

Mergând la Ergaki, pentru a fi gata pentru diferite surprize. Ciudat, misterioasă, țară paradoxală.